راه شهدا همچنان ادامه دارد

جوروند با بیان اینکه همانگونه که به ائمه اطهار (ع) و سیدالشهدا (ع) علاقه داریم به شهدا نیز علاقه‌مند هستیم گفت: شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و راه آنها را همچنان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (سه‌شنبه 1 مهر) در مراسم تجدید میثاق کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و خبرنگاران خوزستان با شهدای دوران دفاع مقدس، حمله تروریستی رژه اهواز و حله، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در حمله تروریستی رژه 31 شهریور 97 اهواز تعدادی نوجوان و جوان به شهادت رسیدند که بسیاری از آنها نخبگانی بودند که در آن روز به شهادت رسیدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ذکر خاطراتی از شهدا افزود: روایت‌ها و نقل‌های بسیاری از شهدا وجود دارد که شاید برای نسل امروز که آن دوران را ندیدند باورپذیر نباشد اما واقعیاتی بوده که رخ داده و انکارناپذیر است.

 

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان دیروزشان پیرامون هشت سال دفاع مقدس فرمودند که همه حماسه‌های دفاع مقدس با برنامه‌ریزی بوده و اینگونه‌ نیست که بدون برنامه و غیرمدون باشد و از همین حماسه‌ها بزرگ‌مردانی همچون شهید قاسم سلیمانی آفریده شدند که دارای روحی معنوی و تاثیرگذار بودند.

 

جوروند با بیان اینکه همانگونه که به ائمه اطهار (ع) و سیدالشهدا (ع) علاقه داریم به شهدا نیز علاقه‌مند هستیم یاد آور شد: شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و راه آنها را همچنان ادامه می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی برای این بزرگواران باشیم.

 

در این مراسم کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و خبرنگاران با غبارروبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس، حمله تروریستی رژه اهواز و حله، با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند.

 

کد خبر 974706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha