ملت ایران برای شکست دشمن همیشه پای صحنه آمده اند

امیر سرتیپ حدادی گفت: ملت ایران برای شکست دشمن در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن همیشه پای صحنه آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در محفل انس با قرآن منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دشمن با تمام امکانات وحمایت های غرب برای شکست ایران پای صحنه آمدندو صدام به مردم و حامیانش قول مصاحبه در تهران را در کمترین زمان داده بود.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: ملت ایران برای شکست دشمن در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن همیشه پای صحنه آمده اند و با باور و اعتقادات ملی و مذهبی اجازه تسخیر خاک ایران را ندادند.

 

وی ادامه داد: در هشت سال دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجربه ها نسبت به عراق در برابر دشمن مجهز ایستادگی کردیم و تجربه های زیادی را در حوزه نظامی بدست آوردیم و با سرافرازی از این صحنه گذشتیم که این مایه افتخار برای کشورمان خواهد بود.

 

حدادی با بیان اینکه باید حق رشادت ها و تلاش های رزمندان و شهدا را ایفا کنیم، تصریح کرد: آن ها برای حفظ وطن از تمام ظرفیت و توان خود بهره گرفتند تا اینکه اقتدار ملی و اراضی کشورمان را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی و پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس گفت: از یک سال پیش از شروع جنگ تحمیلی به دلیل مناقشات مرزی، نیروهای هوایی و پدافند هوایی در نبرد با دشمن بودند و برای حفظ آسمان کشور و جلوگیری از حملات نظامی آن وارد صحنه شدند.

 

این فرمانده ارتش یادآورشد: نیروهای نظامی حافظ آسمان کشور در دوران دفاع مقدس با حفاظت از نقاط حساس مثل پالایشگاه ها مانع از خسارت به بخش اقتصادی و مهم کشور شدند تا اینکه دچار مشکل اقتصادی در مدیریت جنگ نشویم.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز آسمان کشور برای تامین امنیت و جلوگیری از خدشه دشمن با تلاش نیروهای پدافندی درحال کنترل و فرصت برای تجاوز هوایی دشمن گرفته شده است.

کد خبر 974860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha