هیئت های مذهبی در توسعه عشق و محبت مردم به امام حسین(ع) نقش مهمی دارند

آیت الله علم الهدی با اشاره به نقش آفرینی هیئت های مذهبی در توسعه عشق و محبت مردم به امام حسین(ع)، گفت: مجاهدت‌های هیئت ‌های مذهبی در اقامه عزای امام حسین(ع) به عنوان یک عمل صالح در کارنامه اعمال آنها ثبت و ذخیره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» عصر(۱ مهر) در مراسم تقدیر از برگزیدگان هیئت های مذهبی خراسان رضوی با بیان اینکه مجاهدت‌های هیئت های مذهبی در اقامه عزای امام حسین(ع) به عنوان یک عمل صالح در کارنامه اعمال آنها ثبت و ذخیره می‌شود، اظهار کرد: برگ برنده در زندگی اعضای هیئت های مذهبی، عنوان خالص عزاداری سیدالشهدا(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد:آنها به عنوان خادم عشق و محبت امام حسین(ع) هستند، وقتی که هیئت ‌های مذهبی علم و پرچم عزای امام حسین(ع) را بلند می‌کنند، چند صد دل تکان می‌خورد و صدها چشم برای امام حسین(ع) گریان می‌شود.

 

وی با بیان اینکه انسان در عرصه زندگی خود برای هر کاری یک نوع خاص خادم دارد، اضافه کرد: امام حسین(ع) در زمان حیات خود خدمه و غلامان خاصی داشتند و هر غلام و خادم برای مسئله خاص بودند، اکنون هم در ساحت ولایت سیدالشهدا افراد خدمتگزار در جهات مختلف برای خدمت به حضرت استخدام می‌شوند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به هیئت ‌های مذهبی گفت: شما به به عنوان خادم عشق و محبت امام حسین(ع) استخدام شدید، از این جهت خدمتگزاری شما در نوکری امام حسین(ع) مهم است که در توسعه عشق و محبت مردم به سیدالشهدا همت دارید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه هیات های مذهبی رابطه دلدادگان امام حسین(ع) را با برپایی عزای آن حضرت به انسان‌ها نشان می دهند، متذکر شد: عشق و علاقه مردم با شرکت در مراسم عزاداری به سوی امام حسین(ع) روانه می‌شود؛ با تمام سختی ‌های کرونا‌ که امسال وجود داشت، هیئت ‌های مذهبی رابطه بین فطرت‌های دلدادگان حسینی را به امام حسین(ع) پیوند زدند که این موضوع خیلی ارزشمند است.

کد خبر 974879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha