ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت مکمل یکدیگر هستند

امام جمعه شهرستان رباط کریم ضمن مکمل دانستن ائمه جماعات مساجد و بسیجیان گفت: شهدای والامقامی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مسجد بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،‍ همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس باحضور مسئولان در رباط کریم برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم با گرامیداشت چهلمین سالگرد  دفاع مقدس و تجلیل از حماسه سازان آن حماسه بزرگ گفت: بهترین دلیل برای اثبات کار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

وی گفت: در جریان جنگ تحمیلی یک طرف، دنیای کفر با تمام توان عدّه و وعده بمیدان آمده بود تا بخیال خود کار انقلاب اسلامی را سه روزه یکسره کند و در طرف مقابل ملت مظلوم و مسلمان ایران تنهای تنها مقاومت می کرد.اما برغم این نابرابری به اتکاء ایمان،اخلاص،دین باوری و ولایت مداری ملت ایران، دشمنان به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند و سر انجام جنگ غیر از آنچه که دشمنان می خواستند شد.

ترابی تصریح کرد: آنچه که ما را در دوران دفاع مقدس و ۳۱ سال پس از پایان جنگ تحمیلی پیروز کرده و دشمن را به عقب رانده ایمان،اخلاص،پایبندی به اسلام و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان بوده است.قطعاً در آینده هم همین روحیات باعث شکست دشمن خواهد شد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه به نقش مسجد در هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت و عنوان کرد: نقش مساجد در تربیت نیروهای مومن ، مخلص، شجاع و ایثار گر که باعث پیروزی اصل انقلاب و دوران ۸ ساله دفاع مقدس شد اظهر من الشمس است.

وی ادامه داد: شهدای والا مقامی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مسجد بودند که توانستند اینگونه و در طول ۴۰ سال از کیان اسلام و موجودیت نظام اسلامی مردانه دفاع کنند.

حجه الاسلام ترابی در پایان به نقش مساجد و پایگاه های بسیج در اجتماع اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت مکمل یکدیگر هستند. مسجد موفق، مسجدی است که ارکان آن هماهنگ و همراه باشند و با هم برنامه های فرهنگ دینی را اجرا کنند.

کد خبر 974929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha