تمام تلاش خود را برای حمایت از ایثارگران در مجلس یازدهم انجام می دهیم

نایب رییس کمیسیون اجتماعی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از ایثارگران در مجلس یازدهم انجام می دهیم.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مشکلات اصلی ای که ما امروز در کشور داریم و با آنها دست به گریبان هستیم به این دلیل است که ما مسئولان یک فاصله ای با فرهنگ ایثار و شهادت گرفته ایم. زمانی بود که رزمندگان اسلام در جبهه خودشان را بر روی منوری که 1600 درجه گرما داشت، می انداخت تا گردان لو نرود. این ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام باید امروز سرلوحه کار همگان قرار می گرفت.

 

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما در حال حاضر شرایط فعلی را با زمان جنگ مقایسه کنیم، می بینیم که ما با ایده ها و آرمان های این عزیزان بسیار فاصله داریم. مرام شهید سلیمانی و مکتب شهید سلیمانی که رهبری این همه بر آن تاکید دارند چه مقدار در کارهای ما جاری و ساری است.

 

وی ادامه داد: چون ما با این آرمان ها و ارزش ها فاصله گرفته ایم لذا نگاه به داخل را نیز از بین برده ایم و الان به اینجا رسیدیم. ما از فرهنگی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، فاصله گرفته ایم و دور شده ایم؛ این در حالی است که هرچه داریم از شهدا و ارزش هایی است که آنها برای ما گذاشته اند.  

 

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم قطعا طرح هایی را در راستای حمایت از ایثارگران و خانواده های شهدا بررسی و طرح خواهد شد، گفت: به هر حال ما داعیه دار مجلس انقلابی هستیم و باید بتوانیم قوانینی مصوب کنیم که ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کنیم و امیدواریم این مجلس در این راستا قدم های خیری بردارد.

 

 

کد خبر 974946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha