اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در جهرم

زارعی گفت: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰ برنامه متنوع فرهنگی به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به فعالیت های فرهنگی دومین روز از این هفته در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: دومین روز از هفته دفاع مقدس با شعار «جوانان، سربازان، دانش پژوهی» نامگذاری شده و در راستای آن برنامه های متنوعی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: فراخوان گردان 742 بیت المقدس و خاطره گویی از دلاورمردی های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج «امام حسین (ع)» و با حضور پرشکوه بسیجیان به اجرا در آمد.

 

وی به فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تولید محتوای جذاب و متنوع با شعار «ما قوی هستیم» از دیگر برنامه هایی است که به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت در هفته دفاع مقدس انجام می شود.

 

زارعی همچنین از اجرای طرح «سنگر در مدرسه» به همت بسیجیان حوزه مقاومت «امام حسن عسکری (ع)»، حوزه مقاومت «بقیه الله (عج)» و حوزه مقاومت «ام البنین (س)» خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با حضور دانش آموزان و با اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی اجرایی شده است.

 

وی از دیگر برنامه های روز دوم هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم را برگزاری مجمع سرگروه های طرح «صالحین» عنوان کرد و گفت: این برنامه با محوریت «تبیین و نقش اصناف و کارگران در دوران دفاق مقدس» انجام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به صدا درآمدن زنگ مدارس به صورت نمادین و مجازی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم عنوان کرد که همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و به همت حوزه های مقاومت بسیج «حضرت رقیه (س)» و «امام حسن عسکری (ع)» اجرایی شده است.

 

وی همچنین به گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» خبر داد که در پایگاه های مقاومت بسیج و با حضور پر شور رزمندگان و بسیجیان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ والای جهاد و شهادت انجام شده است.

 

زارعی از دیگر برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم را برپایی نمایشگاه عکس شهدا دانست و گفت: این نمایشگاه در بازار جهرم و در فضای مجازی به همت حوزه های مقاومت «فاطمه الزهرا (س)»، «الزهرا (س)» و «ام البنین (س)» اجرایی شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان با اشاره به برنامه دیدار با خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس در سایر حوزه ها و کانون های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

کد خبر 975009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha