مسابقه فرهنگی «تاریخ دفاع مقدس» برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس در این استان خبر داد.

«رضا رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای مسابقه فرهنگی با عنوان «تاریخ دفاع مقدس» خبر داد و اظهارکرد: این مسابقه در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و لزوم نشر حماسه ها و افتخار آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس از مهین اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این رویداد تاریخی، به همت موسسه آموزشی نهج البلاغه و با همکاری پایگاه شهید با هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخنامه ها، دهم مهرماه سال جاری است، افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس می توانند پاسخ سوالات خود را به شماره 09153147195 سامانه پیام رسان سروش ارسال کنند.

 

رضایی بیان کرد: به تمامی شرکت کنندگان هدیه ای به رسم یاد بود و به پنج نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی استان و عموم مردم در خراسان شمالی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت سوالات مسابقه به پورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان به نشانی khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس با شعار (ما قوی هستیم) نامگذاری شده است.

 

 

کد خبر 975019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha