«روح مقاومت» درک محضر خانواده های شهدا و وصایای شهدا است

مسعود احمدی نیا با تقدیر از مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به خاطر برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» گفت: روح مقاومت در واقع درک محضر خانواده های شهدا و وصایای شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود  احمدی نیا» در دیدار با خانواده شهیدان «محمدعلی و مهدی نادرالاصلی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از مجموعه  کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به خاطر برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» گفت: روح مقاومت در واقع درک محضر خانواده های شهدا و وصایای شهداست.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه ایثارگری خانواده های شهدا باعث حفظ فرهنگ غنی شهادت و صیانت از آن شده است، اظهار داشت: اگر همه آحاد جامعه به سهم خودشان از این فرهنگ که همان مکتب امام حسین(ع) است تلاش کنند، بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه را نخواهیم داشت.

 

وی به اثرگذاری خانواده های شهدا همچون نوری در ظلمات اشاره کرد و افزود: باید ببینیم در این چهل سال در هر سنگری که بوده ایم چه میزان از این نور استفاده کرده ایم.

 

احمدی نیا به قناعت خانواده های شهدا اشاره کرد و تصریح کرد: نزدیک 11 درصد از جمعیت ایثارگری کشور را در اصفهان داریم و محبت خانواده شهدا موجب سرافرازی این استان شده است.

 

گفتنی است در پایان این دیدار از پدر و مادر شهیدان «محمدعلی و مهدی نادرالاصلی» تجلیل شد. این دیدار با حضور مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 975045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha