اهدای بیش از ۹۰۰ جلد کتاب به موسسات فرهنگی و هنری

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از اهدای ۹۰۳ جلد کتاب به ارزش ۱۳۱ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا رضایی» امروز چهارشنبه دوم مهرماه اعلام کرد: 140 جلد کتاب صوتی به ارزش 11 میلیون و 200 هزار ریال و 763 جلد کتاب در زمینه عمومی و دفاع مقدس به ارزش 120 میلیون و 676 هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه های کتاب خوانی و مناطق محروم استان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اهدا شد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این اداره کل آمادگی  دارد تا از کتاب هایی که با موضوع دفاع مقدس چاپ می شود، حمایت کند.

 

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف این اداره کل ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی است، این اداره آمادگی حمایت از نویسندگان و ناشران و اهدای کتاب به مناطق محروم استان را دارد.

 

رضایی همچنین از رونمایی 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس  که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت این اداره کل در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، خبر داد.

 

گفتنی است؛ 31 شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس با شعار (ما قوی هستیم) نامگذاری شده است.

 

کد خبر 975065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha