اجازه چسباندن ذره ای از خاک کشورمان را به پوتین سربازان دشمن نخواهیم داد

فرمانده تیپ زرهی ۱۸۸ زاهدان با بیان اینکه دست اندرکاران نظام محافظان خون شهدا هستند. گفت: اجازه چسباندن ذره ای از خاک کشورمان را به پوتین سربازان دشمن نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سرهنگ شهریار محمدی» در ویژه برنامه تلویزیونی  صدا و سیمای سیستان  بلوچستان با عنوان «دفاع ادامه دارد» اظهار داشت: ملت ایران به برکت اتکا به دفاع مقدس ایستاده اند و از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارند.

 

فرمانده تیپ زرهی 188 زاهدان یادآور شد: به برکت وجود تجربیات دوران دفاع مقدس مردم پایبند به نظام هستند هیچ وقت یک ایرانی ذلت را قبول نمی کند زیرا که از امام حسین علیه السلام درس آزادگی را یاد گرفته اند.

 

محمدی یادآور شد: خیلی فکر می کردند برنامه های هفته دفاع مقدس تحت شعاع بیماری کرونا قرار می گیرد اما دیدید که به جای رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح را اجرا کردیم.

 

وی افزود: در این نمایشگاه راویان جنگ عملیات های  لشکر 88 زرهی را بازخوانی می کنند که این بخش مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

 

فرمانده تیپ زرهی 188 زاهدان ادامه داد:  ملت ایران هیچ وقت اجازه نمی دهند که ذره ای از خاک کشورشان به پوتین سربازان دشمن بچسبد.

 

محمدی تصریح کرد:  دست اندرکاران نظام رسالت سنگینی بر دوش دارند زیرا که محافظ خون شهدا هستند.

کد خبر 975077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha