نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» در تالار حافظ اجرا می شود

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از اجرای نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» به مناسبت هفته دفاع مقدس درتالار حافظ بجنورد خبرداد.

«ابوالحسن حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» به نویسندگی محمدرضا آریانفر و کارگردانی محمد کریم آبادی از شورای ارزشیابی و نظارت بر اجرای نمایش شهرستان بجنورد مجوز اجرا گرفت. 

 

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: محمد کریم آبادی،  محمد ساکی، علی اسماعیل زاده، ساحل خسروی و  مولود سعادت خواه  در این نمایش ایفای نقش می کنند. 

 

حیدری، با بیان اینکه مدت زمان این نمایش 50 دقیقه است، اظهارداشت: این نمایش اثری متفاوت از دفاع مقدس است که شکست های مداوم زمان در طول نمایش، ابهام های مختلف و قضاوت هایی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند و شخصیت اول این نمایش طی یک سفر اجباری به مناطق جنگ زده جنوب ناخواسته پا بر روی یک میم می گذارد و....   

 

وی تصریح کرد: نمایش "مکث روی ریشتر هفتم" از سوم تا یازدهم مهر ماه امسال هر شب ساعت 19  با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار حافظ بجنورد به روی صحنه می رود.


گفتنی است؛ این نمایش به تهیه کنندگی معاونت فرهنگی سپاه جواد الائمه (ع) تولید شده است.
 

کد خبر 975094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha