توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان از محل موقوفات

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: طی چند روز اخیر، ۲۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانوار های نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: کمک به نیازمندان و خانواده های محروم همواره در اولویت بوده که طی چند روز اخیر، ۲۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: این بسته ها در قالب دو طرح شمیم حسینی و مهر تحصیل از محل موقوفات مرتبط منصور خواجه، مرکز افق امامزاده حمزه رضا(ع) و امام زاده غیبی شیروان تهیه شده است.

 

علیپور عنوان کرد: هر بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش دومیلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط خدام و هیات امنا بین ۲۵۰ خانوار محروم و نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع شد که در مراحل بعدی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در توزیع این حمایت‌های معیشتی سعی بر این بود زودتر به دست خانوارهای هدف برسد، تصریح کرد: در توزیع این بسته‌های حمایتی، اولویت با خانوارهای محروم ساکن در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار است.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان اظهارداشت: هفته گذشته در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با همکاری سپاه ۹۰۰ بسته نوشت افزار در دو مرحله و در بین گروه های هدف دانش آموزی مقاطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان توزیع شد که این روند همچنان از سوی خیرین و بسیج ادامه دارد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 975113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha