زندگینامه شهید «فرهاد رمضانی» در کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه بازخوانی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه روستای پیراقوم گفت: زندگینامه و وصیت نامه شهید «فرهاد رمضانی» در قالب طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه و وصیت نامه شهید «فرهاد رمضانی» در قالب طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه روستای پیراقوم تصریح کرد: این برنامه فرهنگی و معنوی با هدف آشنایی فعالان این کانون با سیره شهدا این روستا بود.

 

وی اذعان داشت: طرح ملی «روح مقاومت» از سالروز رحلت امام خمینی آغاز شده است و تا هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و فعالان کانون های مساجد در این طرح به بازخوانی و روایت زندگینامه شهدا محله خواهند پرداخت.

 

فرجی ادامه داد: استقلال و آسایش امروز خود مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام می دانیم و باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه افزود: جهاد اکبر رزمندگان و شهدا در خط مقدم جبهه های جنگ تحمیلی برای همیشه در یادها و خاطره ها ملت ایران ماندگار شد و امروز فعالان کانون های مساجد در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار گرفته اند و با الهام از سیره شهدا باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

 

شهید فرهاد رمضانی پیراقوم در سوم خردادماه 1346 در روستای پیراقوم به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحمیلی عازم خط مقدم جبهه حق علیه باطل شد و در نوزدهم دی ماه 1365 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

 

در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: پیام من به عنوان یک بسیجی به ملت شهید پرور ایران این است که همیشه و در همه حال پشتیبان این جنگ الهی باشید.

کد خبر 975119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha