آزمون وکالت و مشاوران خانواده در استان لرستان برگزار می شود

سبزواری گفت: برای دومین بار آزمون وکالت قوه قضائیه و مشاوران خانواده در استان لرستان برگزار می شود.

« مهرداد سبزواری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: آزمون وکلات قوه قضائیه داوطلبان استان لرستان طی چهارم مهر ماه جاری ساعت 8 صبح  در خرم آباد برگزار می شود.

 

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان افزود: تعداد داوطلبان آزمون وکالت  در سطح استان دو هزار و 489 نفر خواهند بود.

 

وی همچنین از برگزاری آزمون مشاوران خانواده همزمان با آزمون وکالت قوه قضائیه خبرداد و بیان کرد: آزمون مشاوران خانواده هم طی «چهارم مهر ماه جاری »در ساعت 15  توسط سازمان سنجش گزار می شود.

 

سبزواری ادامه داد: تعداد داوطلبین مشاور خانواده هم تعداد 106 نفر شرکت کننده دارند.

 

وی بیان کرد: در سطح کشور 85 هزار داوطلب ثبت نام کرده اند که در این آزمون از نظر علمی به رقابت خواهند پرداخت  و حدود 7 هزار نفر  در سطح کشور پذیرش خواهند شد.

 

سبزورای ابراز کرد: در این آزمون که به صورت کتبی و شفاهی خواهد بود، داوطلبان  بعد از  کسب حد نصاب علمی  مورد آزمونشفاهی قرار می گیرند و در نهایت پذیرش شدگان  بعد از فرآیند  آزمون ها و گزینش های موفق به اخذ پروانه کارآموزی وکالت خواهند شد.

 

وی بیان کرد: حوزه امتحانی داوطلبان مرد در دانشگاه لرستان واقع در جاده _ خرم آباد بروجرد خواهد بود و حوزه آزمون بانوان هم در دو مکان شامل دانشکده کشاورزی واقع در جاده خرم آباد خوزستان جنب پادگان 84 بدرآباد و همچنین حوزه دیگر در انتهای خیابان جلال آل احمد در دبیرستان های دخترانه و پسرانه برگزار می شود.

 

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان با بیان اینکه تدابیر لازم جهت برگزرای این آزمون فراهم شده است، اظهارکرد: این آزمون آزمون با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی برگزاری خواهد شد.

کد خبر 975212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha