پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی صومعه‌سرا افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی صومعه‌سرا امروز(۲ مهر) با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی صومعه‌سرا با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان به بهره‌برداری رسید.

 

«جهانبخش آرمان» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مقدمه‌ای برای ورود به مرحله‌ای تازه از شکوفایی دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم است و به کارگیری این فرهنگ بیشتر از گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان راه عاشورایی را پیموده‌اند افزود: دفاع مقدس تداوم مکتب حسینی و عاشورایی بود.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های رزمندگان اسلام گفت: رزمندگان اسلام بی‌اعتنا به مال و جاه و مقام دنیا بوده و با داشتن شجاعت به ما درس آزادمردی و دفاع از میهن را آموختند.

 

آرمان با اشاره به اینکه امروز 25 پایگاه بسیج، 19 واحد مسکن محرومین، 2 مدرسه دخترانه و پسرانه و یک درمانگاه شبانه‌روزی به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: اکنون 80 دانش‌آموز در این 2 مدرسه در حال تحصیل هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه درمانگاه شبانه‌روزی دارای اورژانس، پزشک عمومی و متخصص و دندان‌پزشک است خاطرنشان کرد: با افتتاح درمانگاه و مدرسه برای 42 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

 

 

کد خبر 975216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha