محرومیت‌زدایی اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

سردار عبدالله‌پور گفت: محرومیت‌زدایی اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه گیلان اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت محرومان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سردار«محمد عبدالله‌پور» ظهر امروز(چهارشنبه، 2مهر) در آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی حاج قاسم سلیمانی در صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حاصل تفکر دفاع مقدس، خدمت شایسته به مردمی است که شایسته بهترین خدمات هستند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همین مردم توانستند دفاع مقدس را اداره کنند و به پیروزی برسانند افزود: امروز هم همین مردم باید مشکلات کشور را حل کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند گفت: یکی از دلایل اقتدار ایران اسلامی نیز نقش مردم در حفاظت از انقلاب است.

 

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه امام راحل نیز معتقد بود که مردم اصلی ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد تصریح کرد: محرومیت‌زدایی اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه گیلان اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت محرومان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه باجدیت دنبال می‌شود و به تغییر دولت‌ها نیز ارتباطی ندارد خاطرنشان کرد: ساخت مسکن‌ محرومین، تامین آب شرب مناطق روستایی، ایجاد زمین‌های ورزشی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات اجتماعی در مناطق محروم از جمله اقدامات سپاه قدس گیلان است.

کد خبر 975240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha