خواهران فعال کانون های مساجد و بسیجیان شهر کلور مسابقه دارت برگزار کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: مسابقه دارت بین خواهران فعال کانون های مساجد و بسیجیان شهر کلور به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه دارت بین خواهران فعال کانون های مساجد و بسیجیان شهر کلور به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: چنین این دوره های ورزشی با هدف حفظ روحیه و مقاومت در مناسبت های مختلف صورت می گیرد و با استقبال خوب نوجوانان و جوانان روبرو می شود.

 

وی اعلام داشت: این مسابقه در سالن ورزشی بسیج با حضور خواهران کانون های مساجد و بسیجی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

قریشی ادامه داد: طی روزهای گذشته تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز با شکوه خاصی به همت این کانون با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت بیان کرد: ویژه برنامه های مختلف به همت فعالان این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز طی روزهای آینده برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

 

قریشی افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی برای تاریخ انقلاب اسلامی است که مایه عزت و شرافت را برای نسل های امروز به ارمغان آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 975254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha