خون شهیدان موجب عزت و عظمت  انقلاب شده است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حضور جوانان را در مساجد مهیا کنید گفت: عزت و عظمت اسلام و انقلاب به واسطه خون هزاران شهید به دست آمد.

جت‌الاسلام «سعید مهدوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهارکرد: امام خمینی(ره) توانست با تدبیر و هوشمندی پیکره تنومند اسلام و نظام دینی را تشکیل دهد و حکومت طاغوتی و شیطانی را نابود و مغلوب کند.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) انگیزه‌های درونی انسان‌ها را در دوران دفاع مقدس برای ایستادگی در برابر ارتش‌های دنیا شکوفا کرد، تصریح کرد: هویت‌یابی ملت ایران و هویت‌دهی انقلاب اسلامی به امت اسلام در طول چهل‌ و یک سال گذشته برای دشمنان سنگین بوده است.
 
 
وی با اشاره به اینکه هدف شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، حفظ اسلام و ارزش‌های آن است اظهارداشت: آنها با آگاهی و درک بالای خود، وظيفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذيرا شدند.
 
 
مهدوی خاطرنشان کرد: عزت و عظمت اسلام در سايه دفاع از ارزش‌ها و به واسطه خون هزاران شهيد به دست آمده و ارزش شهدا، بالاتر از درک ماست.
 
 
وی با تاکید بر اینکه شهدا با الهام از تفكر امام خمينی(ره) در برابر صدام تحت حمايت استكبار جهانی ايستادند و امروز جوانان اين مرز و بوم، راه عزتمندانه شهدا را ادامه خواهند داد، افزود: نسل جوان بايد با حضور در مساجد و مطالعه و عمل به انديشه‌های امام خمینی(ره) و منويات مقام معظم رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان بايستد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: اکران مستند، خاطره‌گویی و تجلیل از کارمندان جانباز و ایثارگر از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس است.
کد خبر 975276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha