نمایشگاه عکس «امیر دلها» در فومن برپا شد

نیک‌انجام گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس «امیر دلها» در فومن برپا شد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: نمایشگاه عکس «امیر دلها» به مناسبت هفته دفاع مقدس با 55 قطعه عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برپا شد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: عکس‌های این نمایشگاه صحنه‌هایی از حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای و همچنین عکس‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها است.

 

وی گفت: عکس های این نمایشگاه یادآور روزهای ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس علیه جبهه کفر و رژیم بعثی است و می‌تواند نسل امروز و جوانان را با حماسه ماندگار مردم و نیروهای مسلح آشنا کند.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز (2مهر)  به مدت یک هفته در ۲ نوبت صبح و عصر(هشت صبح تا 17 عصر) آماده بازدید عموم علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی رشادت‌های آنان از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه «امیر دلها» در قالب عکس است.

 

وی با بیان اینکه همه ما به خاطر داشتن امنیت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا و ایثارگران و رزمندگان هستیم افزود: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

کد خبر 975315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha