سپاه حداکثر تلاش را  برای کاهش آلام سیل‌زدگان تالش انجام می دهد

سردار عبدالله‌پور گفت: با توجه به سیل اخیر تالش، سپاه برای کاهش آلام مردم وارد عمل شده و در راستای تامین وسایل منزل خسارت‌دیدگان از ظرفیت خیرین استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، سردار«محمد عبدالله‌پور» عصر امروز(چهارشنبه، 2مهر) در آیین افتتاح 25 واحد مسکن محرومین فومن اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنبال تربیت انسان‌های بزرگ است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم ادعا کنیم انسان‌های والامقام ما می‌توانند در لشکر امام زمان(عج) سربازی کنند افزود: مردم ما در رزمایش مواسات خوش درخشیدند و با تمام توان در این رزمایش شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه نمونه دیگر این انسان‌های ارزشمند برگشتن نیروی بازنشسته سپاه بدون حقوق به مجموعه است گفت: هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود و نباید از ناملایمات خسته شویم که در پس این سختی گشایش است.

 

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه در حوزه آّ‌بندان‌ها، آب کشاورزی و مشکلات عمومی مردم در روستاها می‌تواند کمک خوبی باشد تصریح کرد: ما همیشه از بسیجی‌ها یک پله عقب‌تر هستیم زیرا خلوص نیت، آنها را پیش قدم‌ کرده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به سیل اخیر تالش، سپاه برای کاهش آلام مردم وارد عمل شده و در راستای تامین وسایل منزل خسارت‌دیدگان از ظرفیت خیرین استفاده می‌کند.

 

 

کد خبر 975327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha