برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت رقیه و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، آیین سوگواری همراه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین سوگواری و عزاداری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، افزود: در این برنامه، «سید یدالله حسینی»، فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج) در وصف رشادت های رزمندگان جنگ تحمیلی به ویژه دلیرمردی های شهدا و رزمندگان لشکر «المهدی (عج)» به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان خاطرات شهیدان در طول دوران دفاع مقدس یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین در این آیین یاد و خاطره شهید مدافع حرم کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گرامی داشته شد، بیان کرد: در ادامه این مراسم پدر شهید مدافع حرم «ایمان خزاعی نژاد» خاطراتی را از ویژگی ها و سجایای اخلاقی این شهید گلگون کفن بیان کرد تا توشه راهی برای بچه های مسجد باشد.

 

گواهیان ذکر مصائب سیدالشهدا (ع) و خاندانش را از دیگر برنامه این آیین برشمرد که توسط «فرشید میرزایی» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه کتاب با برخورداری از کتاب های متنوع در زمینه های مختلف به ویژه دفاع مقدس برپا شده بود.

 

وی از استقبال خوب اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از این برنامه قدردانی کرد و گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در طول سال به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی کانون «دوستان آسمانی» به حساب می آید که در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید.

 

گواهیان در پایان با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، این مهم را از جمله تاکیدات مسئولان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برگزاری هر چه بهتر برنامه ها در راستای سلامتی بچه های مسجد و جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» برشمرد.

 

کد خبر 975403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha