دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با امام جمعه هرمز

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین ، اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بسیجیان جزیره هرمز با حضور در دفتتر امام جمعه باایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در این دیدار حجت السلام «فتح الله بهزادی» امام جمعه جزیره هرمز  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دفاعی جانانه از خاک این مرزو بوم بود، دفاع مقدس دفاع شجاعانه مردم ملت ایران بود، که لحظه‌ای دست از مبارزه برنداشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

امام جمعه هرمز افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزیزانی است که در راه اعتلای این نظام و انقلاب جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و چه عاشقانه پرواز کردند و به دیدار حق شتافتند.

 

وی به بیان نقش محوری رهبری و ولایت مداری رزمندگان در دوران جنگ و دستاورد‌های سال‌های دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

 

امام جمعه  هرمز خاطر نشان کرد: در این دوران دو جبهه غرب و شرق به گونه‌ای تنگاتنگ با یکدیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کردند که ملت ایران با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و با پیروی از فرامین، ولی فقیه خود، در برابر جهان کفر و استکبار به پیروزی رسیدند.

 

بهزادی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در اینجا جای دارد از مدیریت و نقش کلیدی امام راحل در جنگ تحمیلی یادی داشته باشیم، ایشان با سخنان خود روحیه رزمندگان اسلام را چند برابر می ساختند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور مرهون رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: دشمنان تلاش زیادی برای برهم زدن امنیت جامعه می کنند اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دستیابی به اهدافشان بازمانده و شکست پشت شکست نصیبشان می شود

کد خبر 975428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha