برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس در هرمز

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم شب شعر و خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابالفضل (س) جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «سید مجدالدین حسینی» بخشدار هرمز در این مراسم  با بیان اینکه اسلام ضمانت نامه دارد و آن ضمانت نامه کربلا و عاشورا است، خاطرنشان کرد: انقلاب روح الله هم ضمانت دارد و آن دفاع مقدّس است اگر دفاع مقدس را نداشتیم، سرنوشت انقلاب ما نامعلوم بود.

 

بخشدار هرمز عنوان بابیان اینکه  دفاع مقدّس، عاشورای انقلاب ما است گفت : دفاع مقدّس باعث دشمن شناسی از دو جهت می شود اینکه چگونه به ما تهاجم کردند و دیگر اینکه هرچه باشکوه برگزار شود دشمن عقب نشینی می کند، برگزاری هفته دفاع مقدس این را می رساند که انقلاب اسلامی زنده است.

 

حسینی افزود: برگزاری هفته دفاع مقدّس چند خصوصیت مهم دارد اینکه حقانیت دفاع مقدس را به جوانان و جهانیان به نمایش می گذارد، باعث شناخت و معرفت از جهاد، جنگ، دفاع، شهادت، مقاومت و ... می شود ضمن اینکه علاوه بر شناخت و معرفت موجب بصیرت افزایی هم می شود.

 

این مراسم رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهداء در این مراسم به شعرخوانی و خاطره گویی پرداختند که مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت.

 

کد خبر 975434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha