دفاع مقدس از واقعه عاشورا الگو گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مکتب امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت(ع) بنا نهاده شد.

سرهنگ «حسن فخرل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نشان داد که با تکیه بر راه و هدف امام حسین(ع) و سیره شهدا می توانیم موفق شویم و در برابر زورگویی های نظام سلطه بایستیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل  با بیان اینکه استقلال امروز ما  از برکات و آثار دفاع مقدس است، افزود: دفاع مقدس درس خودباوری و ایستادگی به ملت ما داد و آموخت که نباید به دیگران وابسته بود.

 

فخرل در ادامه بیان داشت: ۸ سال دفاع مقدس به ما این درس را داد که عزت فردی و ملی ما در گرو ادامه راه شهداست و یاد و خاطره شهدا در تحقق شعار «ما می توانیم» موثر است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه مکتب امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت(ع) بنا نهاده شده است و به همین دلیل دشمن در برابر انقلاب ایستاده و هر روز طرح و نقشه ای برای توقف قطار انقلاب می کشد.

 

این رزمنده دفاع مقدس افزود: درس‎هایی که رزمندگان از مکتب «عاشورا» آموخته بودند، سبب شد تا جبهه‎ های حق علیه باطل جلوه‎ اخلاق، فضایل و ارزش ‎های الهی شده و سازنده‎ ترین و پرشکوهترین درس‎ها را بروز دهد.

 

فخرل ابراز امیدواری کرد: جوانان ما با ادامه دادن راه شهدا پرچم انقلاب را در دنیا به سمتی ببرند که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) و حاکمیت عدل الهی در جهان باشد.

کد خبر 975540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha