تجربه های دفاع مقدس مانع دست درازی دشمن به ایران شده است

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: تجربه های ناب مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی مانع دست درازی بدخواهان نظام شده است و همین امر سبب شده بیگانگان جرات تجاوز به این آب و خاك را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در جمع فرماندهان و مسوولان نیروهای مسلح این شهرستان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز تفکر امام(ره) زنده است و در بین نیروهای مسلح ما عنصر اتحاد و هم افزایی در اوج خود قرار دارد.


امام جمعه آران و بیدگل سه عامل اطاعت از ولی فقیه، داشتن بصیرت و حفظ اتحاد بین نیروهای مسلح در زمان هشت سال جنگ تحمیلی را به عنوان عناصر پیروزی در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: بسیج، سپاه ، ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در جنگ تحمیلی همیشه در کنار یکدیگر و سایر قوای نظام بودند و با اقتدار از کشور دفاع کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امروز هم نیروهای مسلح ما با وحدت و همدلی و تلاش و کوشش در راستای اعتلای نظام و اهداف جمهوری اسلامی در حال تلاش هستند و این وحدت سبب اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی شده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: تجربه های ناب مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی مانع دست درازی بدخواهان نظام شده است و همین امر سبب شده بیگانگان جرات تجاوز به این آب و خاك را نداشته باشند.

 

در ابتدای این دیدار، نماز وحدت نیروهای مسلح به امامت امام جمعه آران و بیدگل اقامه شد.

 

کد خبر 975582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha