برگزاری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و نشست بصیرتی در شهرستان جهرم

زارعی گفت: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست بصیرتی و... از جمله برنامه هایی بود که همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت ها و برنامه های سومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم، گفت: «شهیدان، ایثارگان، فخر آفرینان» شعار سومین روز از هفته دفاع مقدس است که با برگزاری برنامه های متنوع در شهرستان جهرم گرامی داشته شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم، افزود: دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه این روز بود که توسط حوزه های و کانون های مقاومت بسیج در شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

 

وی به اجرای مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این مسابقه از کتاب «سلام بر ابراهیم» و در فضای مجازی به اجرا در آمد که برگزارکنندگان آن حوزه های مقاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)»، «الزهرا (س)»، «ام البنین (س)» و «حضرت نرجس (س)» بوده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم از دیگر برنامه های سومین روز از هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اجرای مسابقات فرهنگی دانست و اظهار کرد: همچنین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از معلمان رزمنده دیگر برنامه روز سوم هفته دفاع مقدس بود که به همت حوزه ها و کانون های مقاومت بسیج به اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه های حوزه مقاومت «حضرت رقیه (س)» و «الزهرا (س)» ادامه داد: این نشست با موضوع «سیره انبیا و سبک زندگی اسلامی» برگزار شده است.

 

زارعی با اشاره به فعالیت های پایگاه های مقاومت در راستای بازآفرینی ارزش های انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و تکریم خانواده شهدا» عنوان کرد: این فعالیت ها در قالب دیدار با خانواده شهدا و فضای مجازی برگزار شده است.

 

وی به اجرای پویش «نذر اهدای خون» اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور اعضای کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم برنامه شب خاطره توسط رزمندگان شهر قطب آباد را از جمله برنامه های روز سوم هفته دفاع مقدس برشمرد  که به همت حوزه مقاومت بسیج (ام البنین (س)» برگزار شده است.

 

کد خبر 975598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha