اجرای پروژه های بنیادی منجر به توانمندسازی ساکنان مناطق کم برخوردار می شود

حیدری با بیان اینکه اجرای پروژه های بنیادی منجر به توانمندسازی ساکنان شده و تحرک توسعه را ایجاد می کند، گفت: در کنار اجرای این پروژه ها ٢ هزار میلیارد ریال نیز در قالب مشوقها برای ساماندهی این مناطق اختصاص یافته است.

به گزاش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» امروز( ۳ مهر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: ایده طرح اجرای پروژه های توسعه محور در مناطق حاشیه شهر در ماه رمضان در دیدار اعضای شورای شهر با تولیت آستان قدس رضوی مطرح شد.

 

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: اطمینان داریم که لطف امام رضا (ع) بر این پروژه ها تاثیر گذار خواهد بود، این گونه تفاهم کردن ها سخت است اما با لطف امام رضا(ع) و همدلی و همراهی موجود در استان، این طرح ها ظرف چهارماه وارد فاز اجرایی شده است.

 

حیدری تصریح کرد: حاشیه نشینی یک واقعیت در مشهد است، اما نوع برخورد با حاشیه نشینی مهم است، در همین راستا تلاش شهرداری ایجاد توازن در سرانه خدمات این مناطق با سطح شهر است اما موانعی در این مسیر وجود داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون تلاش های امدادی در این مناطق انجام می شد و امروز کاری بنیادی برای ساماندهی حاشیه شهر آغازشده است، اظهارکرد: هدف شورای پنجم نیز از ابتدا اجرای پروژه های توسعه محور در مناطق حاشیه شهر بوده و هست.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه های بنیادی منجر به توانمندسازی ساکنان شده و تحرک توسعه را ایجاد می کند، گفت: در کنار اجرای این پروژه ها ٢ هزار میلیارد ریال نیز در قالب مشوقها برای ساماندهی این مناطق اختصاص یافته، برای پیشبرد این کار و مشارکت مردم، دفاتر تسهیلگری در مناطق هدف بازآفرینی نیز راه اندازی شده است.

 

 

کد خبر 975632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha