نتوانستیم به اهداف توسعه ای شهر چابهار دست پیدا کنیم

شهردار چابهار گفت: اهداف توسعه ای شهر چابهار در برنامه ششم محقق نشده و علی رغم‌ اجرای پروژه ها مختلف نتوانستیم به توسعه لازم دست پیدا کنیم.

«محمد یونس حقانی» در گفتگو با شبستان اظهار داشت: چابهار بر اساس آخرین آمار چهارمین شهر پرجمعیت استان دارای ۲۰۰هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۷۰هزار نفر در حاشیه شهر چابهار زندگی می کنند.

 

شهردار چابهار با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش ساماندهی حاشیه شهر، افزود:  متاسفانه اقدامات انجام شده دران بخش کافی نبوده و اهداف توسعه ای شهر چابهار در برنامه ششم محقق نشده و علی رغم‌ اجرای پروژه های  مختلف نتوانستیم به توسعه لازم دست پیدا کنیم.


وی با اشاره به اینکه، شهرستان چابهار در برنامه توسعه هفتم ویژه دیده شود، تصریح کرد: متاسفانه هنوز برخی شهرهای ما روستا شهر بوده و از امکانات شهری بی بهره هستند.

 

شهردار چایهار از الحاق شهر چابهار به منطقه آزاد خبر داد و گفت: این پروژه بعد از ۲۵سال عملی شد و اکنون چابهار بخشی از  منطقه آزاد محسوب می شود و این اقدام بستر را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم می کند.

 

حقانی افزود: در سال جاری ۲۷۵میلیارد ریال اعتبار به شهر چابهار اختصاص یافته در حالی که این رقم در سال قبل ۷۵میلیارد ریال بوده است

کد خبر 975713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha