ضرورت حمایت های ملی برای راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران آزادشهر

حسینی گفت: برای ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زمین اهدا شده است و انتظار داریم ظرفیت های ملی در این بحث حمایت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» شامگاه امروز (پنجشنبه 3 مهر) در آیین انعقاد تفاهم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر با فنی و حرفه ای اظهار کرد: شهرستان آزادشهر 105 هزار نفر جمعیت دارد و این شهرستان یک چهار راه ارتباطی با استان سمنان، خراسان و مرز اینچه برون به شمار می رود.

 

فرماندار شهرستان آزادشهر ادامه داد: ظرفیت های خوبی در حوزه فنی و حرفه ای در شهرستان آزادشهر وجود دارد و از مجموعه عمکرد فنی و حرفه ای در شهرستان رضایت داریم.

 

حسینی بیان کرد: در بحث فنی و حرفه ای بحث های مهارتی را در آموزش و پرورش و روستاها پیگیری می کنیم و در تمامی روستاها فعالیت هایی که نیاز به آموزش دارد از طریق فنی و حرفه ای ایجاد ظرفیت شده است و این مهم به اشتغال روستایی کمک می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مدارس نیز در قالب طرح ایران مهارت نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام و ازظرفیت مربیان آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای استفاده می شود.

 

فرماندار شهرستان آزادشهر تاکید کرد: برای ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زمین شهرستان اهدا شده است و انتظار داریم ظرفیت های ملی در این بحث حمایت لازم را داشته باشد.

 

حسینی تاکید کرد: آمادگی کامل داریم در شهرستان آزادشهر برنامه های پایلوت فنی و حرفه ای را اجرا کنیم.

 

کد خبر 975721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha