آیین سوگواری سالروز شهادت امام حسن (ع) در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: آیین سوگواری و عزاداری این امام همام شب گذشته با حضور پرشور بچه های مسجد «امام حسین (ع)» در فضای باز این مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در این مراسم «مهدی فصاحت» از اعضای این کانون به ایراد سخنرانی در مورد ابعاد زندگی امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و منش و روش این امام را الگویی برای بشریت دانست که می تواند نقش اساسی در تعالی جامعه داشته باشد.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این مراسم «ابوالفضل قناعت پیشه» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) در رثای فرزند زاده رسول اکرم (ص) به روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداخت.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا برگزار شد، عنوان کرد: همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دیگر شهدای نظام جمهوری اسلامی گرامی داشته شد.

 

وی با اشاره به اینکه رعایت توصیه های بهداشتی همواره مورد تاکید اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در اجرای برنامه های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی در کنار دیگر شیوه نامه های بهداشتی در تمام برنامه های کانون رعایت شده است.

کد خبر 975768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha