گلباران قبور شهدا و برگزاری نشست بصیرتی در روز چهارم هفته دفاع مقدس در جهرم

زارعی گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا و ... از عناوین برنامه های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم بوده است.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به برنامه های فرهنگی و هنری چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» در سراسر کشور گرامی داشته می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نیز به «شهیدان، ایثارگران و خفرآفرینان» نامگذاری شده و در این راستا برنامه های متنوعی در شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

 

وی احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس را از مهمترین برنامه های این روز یاد کرد و اظهار داشت: در راستای این برنامه آیین گلباران قبور شهدا به همت سایر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به اجرا در آمد.

 

زارعی برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم دانست و گفت: این برنامه در مسجد «امام حسین (ع)»، مسجد «الغدیر»، مسجد «الزهرا (س)» و امامزاده «محمد (ع)» برگزار شد.

 

وی از برگزاری نشست بصیرتی به عنوان دیگر برنامه های روز چهارم هفته دفاع مقدس یاد کرد و اذعان داشت: این برنامه با محوریت «ارتقا روحیه دشمن ستیزی» به همت پایگاه مقاومت بسیج «ام البنین (س)» و به همت حوزه مقاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)» و «حضرت رقیه (س)» به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم همچنین به برگزاری محفل «انس با شهدا» در جوار تپه «نورالشهدا» شهرستان جهرم اشاره کرد که با حضور پرشور بسیجیان حوزه های مختلف و مردم شهید پرور برگزار شده است.

 

وی قرائت زیارت عاشورا را از جمله برنامه های این آیین عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه با خاطره گویی رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس «علی زارعیان» برگزار شد.

 

زارعی عنوان کرد: دکلمه خوانی، عزاداری و مرثیه خوانی در رثای شهادت امام حسن مجتبی (ع) توسط «محسن ذاکری» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) نیز دیگر برنامه های این آیین را تشکیل داد.

 

کد خبر 975803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha