نیروهای مسلح ما مجهز به اسلحه ایمان و بصیرت هستند 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: بصیرت یکی از رمز های اصلی پیروزی در جنگ‌ های سرنوشت ساز است و نیروهای مسلح ما درکنار سلاح جنگی به اسلحه ایمان و بصیرت مجهز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۴ مهر حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با بیان این مطلب که برای عبور از دوران خطیر انقلاب نیاز به بصیرت داریم، گفت: بصیرت در امام شناسی، دشمن شناسی، دوست شناسی و بصیرت در استقامت از انواع بصیرتی است که باید در این برهه داشته باشیم.

امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در غرب و کشورهای مستکبر حفظ نظام ظالم آن کشورها است اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی فلسفه تشکیل نیروهای مسلح خدمت به مردم، ایجاد امنیت و آسایش جامعه و آحاد مردم است.

وی تاکید کرد: بصیرت یکی از رمز های اصلی پیروزی در جنگ‌ های سرنوشت ساز است و نیروهای مسلح ما در کنار سلاح جنگی به اسلحه ایمان و بصیرت مجهز هستند.

 حجت الاسلام گروهی بیان کرد: بصیرت موجب شده تا نیروهای مسلح ما جانانه تا آخرین نفس برای دفاع از دین اسلام مقاومت کنند و ما به نیروهای مسلح خود افتخار می کنیم که دفاع مقدس را رقم زدند.

خطیب جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: عزت و اقتدار امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی های نیروهای مسلح در دفاع مقدس است بنابراین باید تا حد ممکن هفته دفاع مقدس را گرامی داریم.

وی با بیان این مطلب که کشور یمن در تاریخ بسیار می درخشد، ابراز کرد: افتخار یمنی ها این است که به دست امیرالمومنین (ع) شیعه شدند و ۳۴ نفر از شهدای کربلا یمنی تبار بودند و امروز نیز یمنی ها به دلیل بصیرتی که دارند در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت می کنند.

حجت الاسلام گروهی ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: مردم دوران زندگی آن حضرت از  بی بصیرت ترین مردم تاریخ بودند چون تحلیل سیاسی نداشتند.

امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در عزت رزمندگان اسلام همین بس که اولین قطره خون آنها کفاره همه گناهان آنها است.

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس دشمن در اوج تجهیزات نظامی بود و ما با کمترین امکانات نظامی در مقابل آنها مقاومت کردیم و بزرگترین برکت رزمندگان اسلام برای کشور ما عزت و اقتدار است.

حجت الاسلام گروهی در خاتمه تصریح کرد: دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی جنگ را بر ما تحمیل کردند و در این جنگ نابرابر دشمن ما فقط صدام نبود بلکه آمریکا، غرب و  ایادی آنها طرف اصلی ما در جنگ تحمیلی بودند زیرا از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورده بودند.

کد خبر 975804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha