باید فضای مجازی را از تولیدات فرهنگی و هنری غنی کنیم

پیر سبزی گفت: در شرایط کنونی باید از کرونا نه به عنوان تهدید بلکه به عنوان فرصت استفاده کرده و فضای مجازی را از تولیدات فرهنگی و هنری غنی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز جمعه (۴ مهر) «محمد علی پیرسبزی» در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان لنده گفت: در شرایط کنونی باید از کرونا نه به عنوان تهدید بلکه به عنوان فرصت استفاده کرده و فضای مجازی را از تولیدات فرهنگی و هنری غنی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: چهل سال افتخار و عزت ما از روز‌های آغاز انقلاب تا به امروز حاصل حمایت مردم از انقلاب است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید براساس واقعیت‌ های موجود حرکت کرد، ادامه داد: اعتبارات در حوزه فرهنگ و هنر باید در حوزه تخصصی خود هزینه شود تا خروجی قابل قبولی از برنامه‌ ها داشته باشیم.
پیرسبزی با تاکید بر اینکه باید همیشه از برنامه‌ هایی که قابلیت اجرایی هم در بحث زیرساختی و هم کشف استعداد‌ ها را دارند، در شهرستان‌ ها مطالبه و اجرا کرد، افزود: تعزیه لنده که دارای قدمت چندین ساله است را برای شهر‌های خلاق پیشنهاد دادیم، اما طرح ضعیف بود که نیازمند بازنگری دوباره است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بحث کرونا فعالیت متعددی در قالب چندین جشنواره برگزار کرده که در این زمینه از استان‌ های پیشرو در کشور بودیم.

 

کد خبر 975878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha