نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» در شهرستان بروجن گشایش یافت

جانشکر گفت: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در محوطه فرهنگسرای شهرستان بروجن برپا شد.

«ناصر جانشکر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در محوطه فرهنگسرای شهرستان بروجن برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شده است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن در برپایی نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» همکاری و مشارکت ویژه ای داشتند.

 

جانشکر گفت: تداعی فرهنگ شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» در شهرستان بروجن است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن آشنایی بیشتر نسل جوان با زندگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه 70 اثر از تلاش‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمع‌آوری و در قالب عکس از آن رونمایی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس «جلوه های پایداری» تا ۱۰ مهرماه جاری در محل فرهنگسرای بروجن دایر و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

 

کد خبر 976021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha