برگزاری مراسم شبی با مادران شهدا درهرمز

مراسم شبی با شهدا با محوریت تکریم از مادران و همسران شهدا وغباروبی قبور مطهرشهدا در گلزای شهدای جزیره هرمزبرگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس،‌مراسم شبی با شهدا با محوریت تکریم از مادران و همسران وغبارروبی قبورمطهر شهدا ی هرمزدر گلزای شهدای این جزیره برگزار شد.

 

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس  بسیجیان، مسئولان، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم برگزار شد.

 

سید  مجدالدین  حسینی  بخشدارهرمز دراین  محفل معنوی از شهدا به عنوان تاج عزت و شرف ایران اسلامی نام برد و افزود: سعادت و استقلال امروز کشور ما مرهون رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی  و مجاهدت و جان‌فشانی شهدای گلگون‌کفن است.

 

بخشدارهرمزبا اشاره به بیانات و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: همان طور که حضرت آقا فرمودند، یکی از عوامل کلیدی موفقیت ما در دوران دفاع مقدس پس از عنایات و حمایت های خدای متعال، فرماندهی بی نظیر امام خمینی (ره) بود که توأم با تدبیر و عقلانیت و در عین حال شجاعت بود.

 

حسینی افزود: با توجه به خطر تحریف دفاع مقدس امروز ما باید هوشیارانه در برابر خط تحریف واقعیت های دفاع مقدس بایستیم و با تأکید بر بصیرت مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این باره شویم.

 

مسئول ستادبزرگداشت  هفته   دفاع  مقدس در  هرمز تاکید کرد: نقش مهم دفاع مقدس، احیای دین و ارزش های دین بود و هرکس با هر ظرفیتی که دارد باید در جهت تبلیغ و زنده نگه داشتن آن تلاش کند.

 

وی با اشاره به اینکه همواره به ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس احتیاج داریم گفت: باید دفاع مقدس را به صورت یک مکتب، مکتبی مقدس دید زیرا مبدا همه موفقیت ها، خیرات و اقتدار و هر آنچه که امروز به آن افتخار می کنیم، بوده است.

 

حسینی تصريح كرد: آرامش و آسايش امروز ما مديون خون پاك شهداي عزيزي است كه با نثار جان و مال خود ريشه هاي انقلاب را مستحكم و نقشه هاي دشمنان را نقش برآب كردند.

در این محفل معنوی كه با عطر خوش 38 شهید دوران دفاع مقدس مزین شده بود اقشار مختلف مردم ، خانواده شهدا و ایثارگران با روشن كردن شمع به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.

کد خبر 976133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha