برگزاری پویش حفظ سوره یاسین و تجلیل از خانواده شهدا در جهرم

زارعی گفت: پویش حفظ سوره یاسین، اجرای برنامه پیاده روی و کوهنوردی، تجلیل از خانواده شهدا و... در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به برنامه های پنجمین روز از این هفته در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در جهرم با نوای دلنشین دعای «ندبه» در تپه شهدای گمنام این شهرستان و به همت حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» و حوزه بسیج اصناف آغاز شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: اجرای برنامه پیاده روی با هدف ایجاد نشاط و شادابی میان اعضای پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های روز پنجم از هفته دفاع مقدس بود که با استقبال بسیجیان همراه شد.

 

وی حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت سطح شهرستان جهرم در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه را دیگر برنامه این روز از هفته دفاع مقدس برشمرد و اذعان کرد: این برنامه نیز با حضور پرشور بسیجیان در مصلی جمعه جهرم انجام شد که سخنرانی «سیدنورالله حسینی» فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» در بین الصلاتین نمازجمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس از برنامه های ویژه این آیین عبادی و سیاسی بود.

 

زارعی از دیگر برنامه های پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم را انجام پایش فشار خون نمازگزاران در محل نمازجمعه عنوان کرد که به همت بسیج جامعه پزشکی و پایگاه مقاومت بسیج بیمارستان پیمانیه جهرم انجام شد.

 

وی همچنین تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و ایثارگران را از جمله این برنامه ها دانست و گفت: محفل انس با قرآن کریم و همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در روز پنجم هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت «امام صادق (ع)» حوزه مقاومت «امام حسن عسکری (ع)» و حوزه مقاومت «الزهرا (س» به اجرا در آمد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به اجرای برنامه های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه ها در قالب پیاده روی، کوهپیمایی و مسابقات آمادگی جسمانی در حوزه های مقاومت بسیج «امام سجاد (ع)»، «حضرت رقیه (س)»، «امام حسن عسکری (ع)»، «امام کاظم (ع)» و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم برگزار شده است.

 

زارعی در پایان از پویش حفظ سوره یاسین خبر داد که همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در فضای مجازی به همت حوزه «فاطمه الزهرا (س)»، امامزاده محمد (ع) و پایگاه مقاومت «ام البنین (ع)» به اجرا در آمده است.

 

 

کد خبر 976192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha