ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، احترام به آرمان های امام و انقلاب است

زارع گفت: ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، احترام به آرمان های امام و انقلاب است و تلاش برای حفظ این ارزش ها مهمترین وظیفه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع » امروز ( 5 مهر) در این آیین، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و فداکاری های ایشان اظهار کرد: شهدا با ایثار جان خود، میراث گرانبهایی را برای ما به یادگار گذاشتند که باید حافظ خون شهدا و میراث ارزشمند آنان باشیم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: تبعیت شهدا از آرمان های والای اسلام و قرآن و آموزه های ناب اهل بیت(ع)، الگوی پسندیده ای برای ملت ما بوده و خواهد بود.

 وی یادآور شد: ما افتخار می کنیم که محوریت تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مفاهیم ناب برگرفته از سیره و سلوک این شهدای عزیز و ارزش های انقلاب و اسلام است.

 زارع خاطر نشان کرد: ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، احترام به آرمان های امام و انقلاب است و تلاش برای حفظ این ارزش ها مهمترین وظیفه ماست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس را احترام به آرمان های امام راحل  و اهداف عالیه این انقلاب دانست و گفت:  داشته های معنوی و مادی ما مرهون ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی شهدای ماست و باید این میراث به نسل جدید منتقل شود.

به گزارش شبستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همزمان با هفته دفاع مقدس، امرزو ( 5 مهر) به همراه مسئول بسیج رسانه استان  مازندران و تنی چند از مسئولین و هنرمندان، با اهدای گل و قرائت فاتحه به شهدای دفاع مقدس ساری ادای احترام کردند.

کد خبر 976299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha