خانه ژیمناستیک شهرستان دهلران افتتاح شد

خانه ژیمناستیک شهرستان دهلران با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان، امام جمعه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان دهلران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران در این مراسم، اظهار کرد: تخصصی کردن ورزش و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز رشته های مختلف به منظور شناسایی استعدادها و پرورش آن ها از جمله اهداف راه اندازی خانه های تخصصی است.

 

«رحم خدا شیخ محمدی» گفت: اولین خانه ژیمناستیک در شهرستان دهلران افتتاح شده است و با توجه به نبود خانه ژیمناستیک در شهرستان، یکی از نیازهای مهم شهرستان به شمار می رفت خوشبختانه امروز این خواسته به حق مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان محقق شد.

 

 وی تصریح کرد: برای راه اندازی این خانه و وسایل مورد نیاز بیش از 70میلیون تومان هزینه شده است و  پیش بینی می شود با استقبال نونهالان پسر و دختر از خانه های تخصصی ورزشی در آینده قهرمانان زیادی از شهرستان به ورزش استان و کشور  معرفی شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران گفت: تعداد 2 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان دهلران وجود دارد ولی شرایط کرونا سبب شده که اکثر رشته های ورزشی به حالت تعلیق در بیایند.

 

شیخ محمدی تصریح کرد: شهرستان دهلران یکی از قطب‌های ورزش استان ایلام بوده و ورزشکاران این شهرستان در اکثر رشته‌های ورزشی دارای عناوین برتر کشوری و بین‌المللی هستند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی در شهرستان دهلران  70 صدم متر مربع به ازای هر نفر است که در تلاش هستیم سرانه ورزشی شهرستان را با توسعه مکان های ورزشی افزایش دهیم.

 

کد خبر 976381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha