خبرنگاران و عکاسان گیلانی دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

پارسا با اشاره به برگزاری همایش بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: در این مراسم از جمعی از فعالان رسانه‌ای حاضر در جنگ تحمیلی تجلیل می‌شود.

«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های رسانه‌ای را تدارک دیده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری همایش بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، افزود: این همایش با هدف نشان دادن تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران و رشادت و ایثارگری آنان در هشت سال دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

 

وی اضافه کرد: بررسی نقش رسانه در روحیه بخشی رزمندگان و نشان دادن بازخوردهای داخلی و خارجی از جنگ تحمیلی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

 

پارسا با اشاره به شناسایی و تجلیل از 22 خبرنگار، عکاس و گزارشگر گیلانی حاضر در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در این مراسم، خاطرنشان کرد: در صورت شناسایی دیگر فعالان رسانه‌ای، تا پایان سال از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: همایش بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در روز چهارشنبه، 9 مهر ماه، از ساعت 10 صبح در کانون بسیج جوانان رشت برگزار می‎شود.

کد خبر 976410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha