وحدت مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد

آیت الله عابدینی گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت ‌الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان بیان کرد: هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این شکوه، عظمت و حماسه آفرینی همه اقشار جامعه را به نیروهای نظامی و انتظامی که با تلاش شبانه ‌روزی همچنان امنیت می ‌آفرینند، تبریک می ‌گوییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: پس از آغاز دفاع مقدس، ملت با قدرت پای کار آمدند و با تمام توان از امام خمینی (ره) و آرمان‌ های انقلاب حمایت کردند و اجازه ندادند بعثی ‌ها به مقاصد خود در حمله به ایران اسلامی دست پیدا کنند.

 

وی با اشاره به شور و اشتیاق مردم برای حضور در جبهه‌ های نبرد حق علیه باطل عنوان کرد: مردم در آن دوران برای حضور و دفاع از کشور و اسلام بسیار اشتیاق داشتند به طوری که برای حضور در میدان التماس می ‌کردند و این مهم سرمایه عظیمی محسوب می ‌شد.

 

آیت الله عابدینی ادامه داد: ارزش و اهمیت امنیت در دین از هر چیز دیگری بالاتر معرفی شده است و ملت ایران در امتحان دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و امنیت امروز هم مرهون رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است.

 

وی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی امنیت ‌آفرین است، اظهار کرد: امروز وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم با یکدیگر و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در سطوح مختلف در بالاترین سطح قرار دارد و این مهم یکی از مولفه‌های مهم در ارتقای امنیت کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به توطئه‌های دشمن برای برهم زدن امنیت کشور اشاره کرد و افزود: برخلاف توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی و جنگ فرهنگی که سران استکبار علیه ایران به راه انداخته‌اند، مردم اجازه ایجاد تفرقه را نداده و با وحدت در کنار یکدیگر قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: تمام اقشار جامعه، روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی در استان قزوین وحدت و یکپارچگی بسیار بالایی دارند و این مهم بسیار ارزشمند است.

کد خبر 976443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha