برگزاری پویش «شور و شعور حسینی با کتاب» در قزوین

محمدبیگی از برگزاری پویش «شور و شعور حسینی با کتاب» در استان قزوین خبر داد.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: پویش «شور و شعور حسینی با کتاب» به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تشویق مردم به این حوزه و مشارکت آنها در معرفی کتاب برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: بر این اساس علاقمندان می توانند با خواندن بخشی از یک کتاب در قالب ویدیوی یک دقیقه ای، معرفی کتاب، ارسال تصویر و یا فیلم معرفی کتاب با محوریت ایثار و شهادت، عزت و آزادگی و جوانمردی و شجاعت در این پویش شرکت کنند.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان باید از طریق اینستاگرام و با هشتک «شور و شعور حسینی با کتاب» و منشن‌ کردن صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین (qazvinpl@) در این برنامه فرهنگی شرکت کنند.

 

محمد بیگی تأکید کرد: شرکت کنندگان تا پایان ماه صفر فرصت دارند تا آثار خود را همراه با مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، استان، شهرستان، شماره تماس، عنوان کتاب، نام نویسنده ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: نتایج این پویش فرهنگی 13 آبان ماه همزمان با ولادت پیامبر گرامی اسلام اعلام می شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین خاطر نشان کرد: این پویش توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیوه شرکت در این پویش می توانند به پوتال این اداره کل به آدرس www.qazvinpl.ir و یا به آدرس اینستاگرام @qazvinpl مراجعه کنند.

 

کد خبر 976483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha