معرفی چهره های انقلابی جهرم و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس

زارعی گفت: تولید محتوا بر اساس سیره ائمه معصومین (ع)» و سبک زندگی اسلامی، معرفی چهره های انقلابی جهرم، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس در این شهرستان بوده است.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به برنامه های ششمین روز از این هفته در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: فضای مجازی این روزها و در شرایط کرونایی فرصتی را ایجاد کرده که به وسیله آن می توان در زمینه های فرهنگی نقش آفرینی گسترده ای را ایجاد کرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در قالب برنامه های هفته دفاع مقدس نیز با بهره گیری از فضای مجازی توسط پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های مختلفی به اجرا در آمده که از جمله آن انتشار خاطرات رزمندگان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس بوده است.

 

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های روز ششم هفته دفاع مقدس، راه اندای عملیات تخصصی و ایجاد موج در فضای مجازی با محوریت هفته دفاع مقدس بود که به وسیله بسیجیان حوزه مقاومت بسیج «امام حسن عسکری (ع)» جهرم به اجرا در آمد.

 

زارعی به اجرای طرح «مسجد مدافع حریم شهدا» نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه با محوریت گام دوم انقلاب به اجرا در آمده است.

 

وی همچنین به دیگر برنامه های فرهنگی در فضای مجازی اشاره کرد که از جمله آن تولید محتوا بر اساس سیره ائمه معصومین (ع)» و سبک زندگی اسلامی بوده که به همت حوزه مقاومت بسیج «حضرت رقیه (س)» در ششمین روز از هفته دفاع مقدس انجام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به معرفی چهره های انقلابی این شهرستان در طول هفته دفاع مقدس، گفت: این مهم نیز در فضای مجازی و به همت حوزه مقاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)» به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به تنوع برنامه های هفته دفاع مقدس از جمله این برنامه ها را برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد که در روز ششم این هفته، به همت حوزه مقاومت بسیج «حضرت نرجس (س)» انجام شده است.

 

زارعی همچنین به اجرای مسابقات ورزشی به همت دیگر حوزه های مقاومت بسیج از جمله «فاطمه الزهرا (س)» اشاره کرد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان به برنامه های روز هفتم هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی، همایش حلقه های صالحین، برگزاری نشست های بصیرتی، تولید محتوا در فضای مجازی و... از جمله برنامه های هفتمین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جهرم بوده که اکنون در حال اجرا است.

 

 

کد خبر 976539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha