قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش از مدافعان سلامت تجلیل کرد+تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور آیین تجلیل و تکریم از ۵۹ مدافع سلامت در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور، امروز یکشنبه(۶ مهر) جمعی از مدافعان سلامت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور، دادستان، فرماندهان، کادر درمان، اصحاب رسانه و.... در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند.

 

 

در این مراسم قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش از ۵۹ مدافع سلامت شامل ۲۴ نفر از کادر درمان بیمارستان های افضلی پور، پیامبر اعظم، شهید باهنر، امام حسین، فاطمة الزهرا، شفا و سیدالشهداء؛ هفت نفر رؤسای بیمارستان های مذکور، ۴ نفر از فوریت های پزشکی، یک پزشک قرارگاه، یک نفر فرزندشهید ارتش، دو نفر فرزند نظامی، ۱۶ نفر همسر نظامی، سه نفر از بسیج، یک نفر از نقاهتگاه تجلیل کرد.

 

 

حمیدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و بیان این مطلب که آنان به ما یاد دادند کسانی که می مانند چکار کنند؛ همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را همواره چراغ راه مسئولین دانست و با بیان اینکه آنچه علوم پزشکی انجام می دهد؛ وظیفه است، افزود: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، پیوند میان همه کسانی که می توانند خدمت کنند در مجموعه استان تشکیل شد.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ارتباط با روحانیت و در رأس آن نماینده ولی فقیه در استان، قوه قضاییه و حمایت های دادستان با مجموعه نیروهای مسلح و... باعث شد استان در وضعیت مطلوب مبارزه با ویروس قرار بگیرد و البته باید بر این جدیت پافشاری کرد همراهی مردم نیز مؤثر است.

 

وی  با اشاره به اینکه در کل استان 23 بیمارستان داریم؛ تصریح کرد: همه به سهم خود کمک کردند، بیمار پذیرفتند، درمان و خدمت و جانفشانی کردند و یکی از همکاران بااخلاق و خوب ما متخصص اطفال که ساکن تهران بودند اما طرح خود را در راور می گذراندند  به فیض شهادت نائل شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 976596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha