آمادگی ویژه نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق برای مراسم اربعین

فرماندهان حشد شعبی و فرماندهان امنیتی عراق در نشستی آمادگی امنیتی و خدماتی و بهداشتی را برای مراسم اربعین حسینی بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، پایگاه رسانه ای حشد شعبی اعلام کرد: فرماندهان حشد شعبی و امنیتی عراق نشست امنیتی را به ریاست «علی الحمدانی» استاندار بابل و فرماندهی عملیات فرات مرکزی برای حشد شعبی و با حضور «لؤی الزاملی» مدیر هیئت حشد شعبی در بابل و «علی الهاشمی» فرمانده عملیات کربلا و مدیران اداره های خدماتی به منظور آمادگی برای استقبال از زایران اباعبدالله الحسین(ع) در مقر فرماندهی پلیس بابل برگزار کردند.

 

این پایگاه اعلام کرد: محورهای این نشست درباره تامین امنیت جاده زایران و ارایه خدمات به آنها و ساماندهی تدابیر پیشگیرانه در سایه شیوع ویروس کرونا بوده است.

 

«علی الحمدانی» فرماندهی عملیات فرات مرکزی برای حشد شعبی اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی و ارتش و پلیس عملیات پیشگیرانه ای را در مناطق کتفی الرزازة به سمت الصحراء و منطقه البحیرات در جرف النصر درچارچوب حفاظت از مراسم اربعین حسینی انجام دادند.

 

الحمدانی افزود: مناطق کتفی النهر و جرف النصر با مشارکت فرماندهی عملیات الانبار به طور کامل مورد بازرسی و تفتیش قرار گرفت. منطقه البحیرات نیز به طور کامل بازرسی شد.

 

وی ادامه داد: این عملیات باهدف ایجاد امنیت در مناطق الرخوة در شمال بابل و بخش های دیگر انجام شد. نیروهای حشد شعبی و ارتش به طور مستمر برای ایجاد امنیت در مراسم اربعین این مناطق را تحت کنترل خواهند داشت.

کد خبر 976634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha