آموزش و پرورش از مهمترین پشتوانه های گفتمان سازی و ایجاد حرکت های بزرگ است

یوسفعلی زاده گفت:آموزش و پرورش را یکی از مهمترین پشتوانه های حوزه انسجام درونی، وحدت، گفتمان سازی و ایجاد حرکت های بزرگ ارزشی و ملی دانست و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی عبرت آموز و سرشار از وقایع خاطره انگیز و سازنده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،سردار «حسینعلی یوسفعلی زاده» امروز( ۶ مهر) در جمع نیروهای ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آموزش و پرورش را یکی از مهم ترین پشتوانه های حوزه انسجام درونی، وحدت، گفتمان سازی و ایجاد حرکت های بزرگ ارزشی و ملی دانست و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی عبرت آموز و سرشار از وقایع خاطره انگیز و سازنده است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد داوطلبین اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل در خراسان رضوی در یک ماهه پایان جنگ سه برابر ماه های گذشته بود خاطرنشان کرد: فضای معنوی جبهه ها روز به روز بر خیل مشتاقان شهادت و عاشقان این مسیر نورانی می افزود.

 

وی در خصوص نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس تصریح کرد: آموزش و پرورش یک ساختار کارآمد، گسترده و پویا است و از آن به عنوان کانون تربیت نسل ها یاد می شود که در ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس نقشی اساسی برعهده دارد.

 

یوسفعلی زاده با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مبنی بر جلوگیری از تحریف واقعیات جنگ تحمیلی،آموزش و پرورش را نقطه ثقل اشاعه درست وقایع دفاع مقدس دانست و افزود: همکاری آموزش و پرورش در تدوین دانشنامه دفاع مقدس می تواند در تولید یک محصول ارزشمند و قابل ارائه به جامعه مخاطب تاثیری شگرف داشته باشد.

کد خبر 976676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha