​تجلیل از ۲۰۰ بانوی ایثارگر گرگانی/ برگزاری ۴۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در گرگان

فخرالدین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۲۰۰ بانوی ایثارگر، همسر و مادران شهیدان شهرستان گرگان تجلیل شد.

«وحید فخرالدین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در حاشیه همایش تجلیل از بانوان ایثارگر شهرستان گرگان با اشاره به رشادت و پشتیبانی بانوان در حمایت از جبهه های جنگ گفت: یکی از تاثیرگذارترین نقش هایی که در دفاع مقدس ایفاء شد نقش خواهران و مادران بود که از جبهه های نبرد حق علیه باطل پشتیبانی کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: بانوان در هشت سال دفاع مقدس همسران و فرزندان خود را راهی جبهه های جنگ می کردند و هم آنکه در پشت جبهه در جمع آوری کمک های مردمی ایفاء نقش داشتند و همچنین در تشییع جنازه شهدا نیز زحمات زیادی کشیدند.

 

فخرالدین افزود: در شهرستان گرگان افتخار این را داریم که در طول هشت سال دفاع مقدس 140 بانوی رزمنده از این شهرستان نیز در جبهه های جنگ حضور یافتند.

 

وی گفت: سپاه گرگان در هفته دفاع مقدس برخود لازم دانست که از زحمات بانوان ایثارگر، همسران و مادران شهدا تجلیل کند و لذا در این مراسم از 200 مادران، همسران شهدای مدافع حرم و رزمندگان بسیجی و خواهرانی که در پشتیبانی از جبهه نقش داشتند تجلیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: 450  برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه گرگان در سطح پایگاه بسیج، حوزه های مقاومت و ناحیه گرگان برگزار شد و یکی از برنامه های شاخص ما تجلیل از بانوان ایثارگر شهرستان گرگان بود.

 

کد خبر 976706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha