واکسن آنفولانزا در داروخانه های البرز توزیع می شود

مستوفی با اشاره به توزیع واکسن آنفولانزا در داروخانه های البرز گفت: مادران باردار و جانبازان بالای ۵۰ درصد می توانند جهت دریافت این واکسن مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « دکتر مستوفی» با اعلام خبر توزیع واکسن آنفولانزا در داروخانه های البرز گفت: مادران باردار و جانبازان بالای ۵۰ درصد می توانند جهت دریافت این واکسن مراجعه کنند. 

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: صبح یکشنبه ۶ مهر محموله واکسن آنفولانزا به معاونت بهداشت این دانشگاه جهت توزیع به داروخانه ها تحویل داده شد. 

 

به گفته مستوفی، افزاد واجد شرائط همچون جانبازان بالای ۵۰ درصد، مادران باردار با مراجعه به داروخانه ها می توانند این واکسن را دریافت کنند همچنین تیم های سیار به منظور اجرای طرح واکسیناسیون به آسایشگاه ها، مراکز نگهداری از معلولان و کودکان مراجعه می کنند. 

 

وی توضیح داد: تزریق واکسن از امروز برای کادر درمانی مراکز بهداشتی و پزشکی در دستور کار قرار دارد؛ ثبت مشخصات افرادی که تزریق واکسن آنفولانزا را انجام داده اند در سامانه یکپارچه بهداشتی ضروری و لازم الاجرا است. 

 

در پایان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص سهمیه واکسن برای دیگر شهروندان مطرح کرد: واکسن آنفولانزا برای دیگر شهروندان استان البرز به واسطه داروخانه ها توزیع و توسط مسئولان امر این مطلب اطلاع رسانی می شود. 

 

 

کد خبر 976777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha