هفت کیلومتر از خط قطار شهری کرج تا پایان سال به بهره برداری می رسد

سلیم نژاد با اشاره به اجرای عملیات احداث خط ۲ قطار شهری کرج با ۲۷ کیلومتر مسافت و ۲۷ ایستگاه که از سال ۸۵ آغاز شده است گفت: هفت کیلومتر از خط قطار شهری کرج تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژاد» در جریان بازدید از روند احداث پروژه قطار شهری کرج که یکشنبه ۶ مهر به همراه استاندار البرز انجام شد گفت: هفت کیلومتر از خط قطار شهری کرج تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به اقدامات و تلاش هایی که صورت گرفته است تا پایان سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری ۲ ایستگاه از ۲۷ ایستگاه پروژه قطار شهری در کرج خواهیم بود. 

 

وی توضیح داد: منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح در قالب اوراق مشارکت و حمایت دولت در نظر گرفته شده است که در این رابطه تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل این پروژه جذب شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اظهار امیدواری از بهره برداری دیگر ایستگاه های خط مترو کرج توضیح داد: آغاز به کار طرح پروژه قطارشهری کرج از سال ۸۵ آغاز شد و تا به امروز از میان دانشگاه علوم خوارزمی ( حصارک) تا پل شهید سلطانی کرج به مسافت ۱۵ کیلومتر حفاری شده است. 

 

 

کد خبر 976783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha