ساماندهی و اعطای کارت مجوز تبلیغ به خواهران مبلغ حوزوی

معاون فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران گفت: اعطای کارت مجوز تبلیغ به خواهران مبلغ حوزوی در برنامه چشم انداز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قرار دارد.

فاطمه حبیبی، معاون فرهنگی مدیریت حوزه های  علمیه خواهران استان تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مبلغان حوزوی استان تهران به خبرنگار شبستان گفت: نشست توجیهی طرح ساماندهی مبلغان حوزه های علمیه خواهران استان تهران فردا، دوشنبه 19 دی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت رسالت مبلغان حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مختلف تصریح کرد: این نشست با حضور حجت الاسلام سید محمود صانعی، مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی خواهران استان تهران برپا می شود.

حبیبی شناسایی مبلغان و سنجش میزان توانمندی های آنها را از جمله اهداف این طرح برشمرد و گفت: در این طرح کلیه مبلغان حوزوی فعال در سطح استان تهران بر اساس سطح علمی، سابقه و مهارت های تبلیغی شناسایی شده سپس مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند.

 

 وی با اشاره به برنامه اعطای کارت مجوز تبلیغ به مبلغان حوزوی، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی فعالیت های تبلیغی خواهران حوزوی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه بخصوص مدیریت استانی این مرکز در تهران، طرح اعطای کارت مجوز تبلیغ به مبلغان حوزوی را در دستور کار خود دارد و بر همین اساس پس از ارزیابی و گروه بندی مبلغان، طبق نیازسنجی های صورت گرفته، دوره های تخصصی و آموزش های خاص برای این مبلغان برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه استان تهران ارائه اهداف و چشم انداز های اجرای طرح ساماندهی مبلغان حوزوی استان تهران را از دیگر اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد.

حبیبی در ادامه با بیان این مطلب که تا کنون نزدیک به 300 نفر از خواهران مبلغ حوزوی در استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفته اند ، تصریح کرد: این طرح کلیه مدارس، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی در استان ترهان را شامل می شود و حوزوی بودن و داشتن حداقل دو سال سابقه فعالیت های تبلیغی از جمله شرایطی است که برای مبلغان در نظر گرفته شده است. 

شایان ذکر است این نشست دوشنبه 19 دی ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 11 صبح در مدرسه علمیه بانو امین واقع در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 97683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha