نمایندگی شیلات آبهای داخلی در چابهار راه اندازی می شود

نماینده انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک ،قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: بدنبال رایزنی ها انجام شده با اداره شیلات مجوز راه اندازی نمایندگی شیلات آبهای داخلی در چابهار صادر شد.

«معین الدین سعیدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: متقاضیان فعالیت صیادی در جنوب استان باید مجوز فعالیت خود را از شیلات آبهای داخلی مستقر  در منطقه سیستان دریافت کنند و این مهم علاوه بر طی مسافت طولانی و  هزینه،  زمان بر نیز است.

 

نماینده انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین منظور با رایزنی هایی که صورت گرفت مقرر شد تا نمایندگی شیلات آبهای داخلی در چابهار راه اندازی شود و متقاضیان شهرهای جنوبی نظیر ایرانشهر و سراوان  به جای سیستان به چابهار مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به فقر و محرومیت موجود در جنوب استان هم  تصریح کرد: کمبودهای موجود سابقه ای تاریخی دارند و ما امروز در خیلی از بخش ها از جمله بهداشت، آموزش، فضاهای ورزشی و تامین آب شرب از دیگر نقاط کشور عقب هستیم.


نماینده مردم چابهار گفت:  با پیگیری های انجام شده قرار است بزودی سهمیه هر نفر از آب شرب در مناطق دچار بی آبی از ۱۵لیتر به ۳۰لیتر برسد

 

سعیدی افزود: شاخص بهره مندی از آب شرب ما از همه نقاط  کمتر است و این موضوع برای ما دشوار است زیرا در کنار بزرگترین منبع آبی یعنی دریا قرار داریم.

کد خبر 976899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha